Sharon den Adel (Within Temptation) predstavuje svoju sólovku


Fanúšikovia holandských Within Temptation si môžu vydýchnuť. Niekoľko dní medzi priaznivcami tejto kapely panovala panika, keď kapela na svojich stránkach a sociálnych sieťach zverejnila tajomný odkaz. Niektorí sa obávali konca kapely, iní zasa hádali, že Sharon den Adel zastúpi Holandsko na Eurovízii v Lisabone. Padali aj slová o sólovom projekte. Posledná možnosť sa ukázala byť ako správna, keď Sharon vo štvrtok v neskorých večerných hodinách vystúpila v televíznom programe RTL Late Night a podelila sa o svoju novinku. 

"Medzičasom som pracovala na piesňach, ktoré ale nie sú materiálom pre Within Temptation. Sú to veľmi osobné piesne, pretože som ich písala pre seba, hlavne aby som sa dostala cez to, s čím som bojovala. Pomenovala som to. Názov znie My Indigo a prvá pieseň z tohto projektu sa tiež volá "My Indigo"," hovorí Sharon. 

Pieseň si vypočuť v priloženom videu, taktiež aj video s celým jej komentárom k sólo projektu a situácii ohľadom Within Temptation. Tí rozhodne nekončia! Kapela má v rukáve niekoľko sľubných demo piesní, na ktoré sú hrdí. Do štúdia sa Sharon a jej kolegovia odoberú už čoskoro. Nový album Within Temptation je naplánovaný na rok 2018. 


My Indigo - My Indigo

Comments